en:Loading...
REGULAMIN PŁATNYCH SPACERÓW ORGANIZOWANYCH W PRZESTRZENI OTWARTEJ PRZEZ MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ W GDAŃSKU
§ 1 Postanowienia ogólne
Organizatorem spacerów w przestrzeni otwartej jest Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, przy Pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk, zwane dalej Organizatorem.
§ 2
Organizowane przez Organizatora spacery mają na celu:
- upowszechnienie misji Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku;
- promowanie historii Polski z okresu XX wieku;
- poznawanie historii Gdańska i regionu do 1945 r. i jej związków z historią Polski;
- poszerzanie wiedzy z dziedziny historii, kultury oraz tradycji różnych narodów;
- propagowanie postaw patriotycznych i obywatelskich.
§ 3
- Liczba osób na każdym spacerze jest ograniczona do 30 osób. Dopuszczalna liczba osób może ulec zmianie w związku z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa (np. sanitarnego).
- Udział w spacerze jest płatny: 10 zł od uczestnika.
- Spacery odbywają się w miejscach wskazanych przez Organizatora pod przewodnictwem osób wyznaczonych przez Organizatora.
- Uczestnicy spacerów są zobowiązani do stosowania się do wskazówek i poleceń osób wyznaczonych przez Organizatora do prowadzenia spacerów.
§ 4
- W spacerach mogą brać udział osoby powyżej 12 roku życia.
- Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w spacerach wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej, która ponosi za nie odpowiedzialność.
§ 5
1. Osoby i grupy, które chcą wziąć udział w spacerach, zobowiązane są do wcześniejszego zgłoszenia poprzez wysyłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego poprzez stronę rezerwacji Muzeum https://bilety.muzeum1939.pl/.
2. Organizator informuje, iż:
- samo wysłanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z udziałem w spacerze;
- na podstawie wypełnionego formularza zostanie wystawiony i przesłany na wskazany adres e-mail dokument księgowy oraz link do płatności, którą należy uregulować we wskazanym terminie (później link staje się nieaktywny);
- dokonanie płatności we wskazanym terminie stanowi pełne potwierdzenie udziału w spacerze;
- zmiana liczby uczestników jest możliwa do 2 dni roboczych przed terminem zajęć, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu na adres: rezerwacje@muzeum1939.pl;
- w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie możliwość zmiany form i zasad rezerwacji oraz godzin zajęć lub ich tematu. W szczególnych wypadkach Muzeum zastrzega sobie prawo do poinformowania o zmianach w momencie ich wystąpienia;
- zajęcia mogą być fotografowane lub filmowane dla celów edukacyjnych, informacyjnych lub marketingowych Muzeum;
- odesłanie wypełnionego formularza jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie, na wskazany adres poczty elektronicznej, informacji o ofercie działań statutowych Muzeum.
§ 6 Zasady bezpieczeństwa
- Uczestnicy spacerów zobowiązani są do stosowania się do zasad ruchu pieszego regulowanego przez kodeks drogowy, ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa oraz zasad współżycia społecznego.
- W wypadku wstępu podczas spacerów do budynków oraz innych obiektów zamkniętych, uczestnicy zobowiązani są do stosowania się do szczegółowych zasad bezpieczeństwa obowiązujących w tych obiektach. Osoby, które nie zastosują się do tych zasad nie będą mogły uczestniczyć w zwiedzaniu obiektów.
- W przypadku niezastosowania się do zasad wskazanych w § 6 niniejszego Regulaminu, Organizator może odmówić Uczestnikowi/Uczestniczce udziału/dalszego udziału
w spacerze. - Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia (m.in. uraz, wypadek, uszczerbek na zdrowiu, śmierć), które dotknęły uczestnika spaceru nie z winy Organizatora, a były wynikiem niezastosowania się Uczestnika do przepisów kodeksu drogowego, innych zasad bezpieczeństwa, zasad współżycia społecznego lub poleceń Organizatora i osób wyznaczonych przez Organizatora do prowadzenia spacerów.