Loading...

Regulamin sprzedaży internetowej

§ 1  POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. „Regulamin zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej” (zwany dalej „Regulaminem”) dotyczy zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej na Wystawy, seanse kinowe i wydarzenia organizowane w Muzeum II Wojny, mieszczącym się przy pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk.
2. Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dotyczy Wystawy Głównej, Wystaw czasowych, seansów kinowych i innych wydarzeń organizowanych przez Muzeum II Wojny Światowej i obejmuje sprzedaż indywidualną oraz grupową.
3. Zakup biletów na Wystawy, seanse kinowe oraz wydarzenia organizowane w Muzeum II Wojny Światowej możliwy jest na stronie internetowej pod adresem bilety.muzeum1939.pl, wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu.
4. Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej jest możliwy w przypadku:
   a) realizacji przez bank osoby dokonującej zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej płatności za pomocą systemu PayU lub posiadania karty płatniczej akceptowanej przez system     PayU,
   b) dostępności wolnych miejsc.
5. Operatorem systemu PayU jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7792308495, REGON 300523444. 
6. Kupujący, w celu internetowego zakupu biletów, o których mowa w Regulaminie, musi posiadać infrastrukturę techniczną i system informatyczny pozwalający na korzystanie z zasobów Internetu, konta e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW. Zaleca się stosowanie najbardziej aktualnej wersji jednej z następujących przeglądarek, z włączoną opcją „cookies” (obsługa plików cookies), Java Script i SSL: Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome.
7. Usługa płatności elektronicznej za bilety realizowana jest nieodpłatnie.
 

§ 2 ZAKUP BILETÓW W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ 

1. Przy internetowym zakupie biletów należy dokonać wyboru dnia, przedziału czasowego wejścia oraz rodzaju biletu na Wystawy Muzeum lub dnia, godziny wejścia i rodzaju biletu w przypadku seansów i wydarzeń.
2. Opłata za zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dokonywana jest za pośrednictwem systemu PayU, w wysokości odpowiadającej pełnej kwocie wartości biletów.
3. W przypadku wystąpienia błędów systemu, po upływie czasu przeznaczonego na zakup biletów, anulowania lub odrzucenia płatności, jak również jej potwierdzenia należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w serwisie zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej lub w wygenerowanych automatycznie mailach.
4. Bilety zakupione w systemie sprzedaży internetowej należy okazać na bramkach kontrolnych przy wejściu na Wystawy Muzeum lub wejściu na sale, w których odbywa się seans bądź wydarzenie.
5. Przy zakupie internetowych biletów ulgowych posiadacz takiego biletu jest zobowiązany do posiadania dokumentu uprawniającego do ulgi i okazania go przed wejściem na Wystawy Muzeum lub wejściem do sali, w której odbywa się seans bądź wydarzenie.
6. W przypadku dokonania zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej niezgodnie z wymogami stawianymi w regulaminie danego wydarzenia (np. niezgodnie z limitem wieku), nie przysługuje zwrot pieniędzy za dokonany zakup.
7. Do zwrotu zakupionych biletów stosuje się zasady określone w regulaminach właściwych Wystaw, seansów i wydarzeń.
8. Reklamacje należy zgłaszać na adres: info@muzeum1939.pl.
 

§ 3 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016):
   a) administratorem danych osobowych jest Muzeum II Wojny Światowej z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Pl. W. Bartoszewskiego 1, 
   b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@muzeum1939.pl,
   c) dane osobowe przetwarzane będą w celu umożliwienia korzystania z zasobów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie     danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
   d) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, 
   e) dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odnośnymi przepisami prawa,
   f) użytkownicy posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
   przenoszenia danych zgodnie z art.13 RODO,
   g) użytkownicy posiadają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
   h) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi.
 

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zakup biletów w sprzedaży internetowej stanowi akcepcję niniejszego Regulaminu.
2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Muzeum www.muzeum1939.pl, w kasach biletowych i punkcie informacyjnym Muzeum.
3. Muzeum zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu.
4. Uwagi, skargi i wnioski można zgłaszać w punkcie informacyjnym Muzeum lub wysyłając wiadomość na adres mailowy info@muzeum1939.pl.