Loading...

Regulamin rezerwacji płatnych warsztatów kulinarnych organizowanych przez Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

 1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin rezerwacji płatnych warsztatów kulinarnych w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady rezerwacji zajęć edukacyjnych (zwanych dalej „zajęciami”) organizowanych przez Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku z siedzibą
    w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk (zwanego dalej „Muzeum”).
  2. Zajęcia odbywają się poza terenem Muzeum, w odpowiednio przystosowanej przestrzeni kulinarnej spełniającej wymogi sanitarne i edukacyjne
  3. Warsztaty kulinarne organizowane są przez Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku we współpracy z Galerią Metropolia (poziom 2) The Kitchen, ul. Kilińskiego 4, 80-452 Gdańsk
  4. Udział w warsztatach oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  5. W przypadku spóźnienia grupy o więcej niż 15 minut edukator ma prawo skrócić czas zajęć
    o długość spóźnienia lub całkowicie je odwołać. W sytuacji, gdy uczestnik warsztatów indywidualnych spóźni się co najmniej 15 minut, edukator ma prawo odmówić mu udziału
    w warsztatach kulinarnych.
  6. Warsztaty są częścią programu kulturalno-edukacyjnego do wystawy czasowej Muzeum
    II Wojny Światowej w Gdańsku „Fauna. Zwierzęta na wojnie i ich ludzie.”

2. Terminy i organizacja warsztatów kulinarnych

  1. Warsztaty odbywają się cyklicznie w następujących terminach i godzinach:
    • w środy 5 i 26 listopada w godzinach: 9:00–12:00. – dla grup zorganizowanych,
    • w czwartek 11 grudnia w godzinach: 9:00–12:00. – dla grup zorganizowanych,
    • w piątki 7 i 28 listopada, 12 grudnia w godzinach: 9:00–12:00. – dla grup zorganizowanych (np. szkoły, instytucje),
    • w soboty 8 i 29 listopada, 13 grudnia w godzinach: 10:00–13:00 oraz 14:00–17:00.– dla uczestników indywidualnych i rodzin.
  1. W warsztatach mogą wziąć udział dzieci powyżej 13 roku życia, młodzież oraz dorośli, dalej zwani „osobami uczestniczącymi”. Osoby poniżej 18. roku życia mogą brać w nich udział wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za działania i zaniechania osób niepełnoletnich oraz za ich bezpieczeństwo odpowiedzialność ponoszą ich prawni opiekunowie.
  2. Terminy konkretnych edycji warsztatów ogłaszane są na stronie internetowej Muzeum oraz w mediach społecznościowych.
  3. Podczas warsztatów osoby uczestniczące pracują zespołowo.
  4. Rezerwacja miejsc na zajęcia jest możliwa pod warunkiem dostępności wolnych terminów.
  5. Rezerwacji należy dokonać przez stronę internetową Muzeum https://muzeum1939.pl/ .
  6. Rezerwację zajęć należy opłacić w terminie wskazanym w dokumencie księgowym.
    Brak opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie powoduje jej automatyczne anulowanie.
  7. Zmiana liczby uczestników zajęć jest możliwa do 3 dni roboczych przed terminem zajęć, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu na adres edukacja@muzuem1939.pl . Po tym terminie zwrot kosztów za niewykorzystane bilety wstępu na zajęcia nie jest możliwy.
  8. Muzeum wystawia faktury nie później niż do końca miesiąca, w którym nastąpił wpływ środków na konto, po uprzednim zgłoszeniu potrzeby wystawienia faktury. Prośbę
    o wystawienie faktury należy zgłosić drogą mailową na adres rezerwacje@muzuem1939.pl
  9. Bilety na zajęcia należy okazać edukatorowi, który prowadzi zajęcia.
  10. W warsztatach może uczestniczyć nie mniej niż 10 osób i maksymalnie 25 osób dla grup szkolnych, dla uczestników warsztatów indywidulanych może uczestniczyć od 10 do 15 uczestników.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania warsztatów z przyczyn organizacyjnych lub losowych.

3. Zapisy i uczestnictwo

  1. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja: przez formularz online i zakup biletu.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
  3. W przypadku rezygnacji uczestnika prosimy o informację nie później niż 5 dni robocze przed wydarzeniem.

4. Opłaty i płatności

  1. Warsztaty są odpłatne cena obejmuje udział w zajęciach, wszystkie materiały, składniki, sprzęt oraz opiekę edukatora i kucharza.

    - grupy szkolne: koszt biletu wynosi 15 zł od uczestnika. Opiekunowie otrzymują bezpłatny bilet

    - goście indywidualni: koszt biletu wynosi 20 zł od uczestnika

  2. Płatność należy uregulować najpóźniej na 7 dni przed datą warsztatu – przelewem na wskazane konto lub inną wskazaną formą.
  3. Cena obejmuje:

    − udział w zajęciach realizowanych przez osoby prowadzące warsztaty

    − artykuły spożywcze niezbędne do realizacji warsztatu,

    − korzystanie ze sprzętów kuchennych niezbędnych do realizacji warsztatu w zakresie ustalonym dla danej grupy wiekowej,

    − fartuch kuchenny na czas zajęć,

    − jednorazowe rękawiczki,

    − przepisy dla każdego uczestnika.

  4. W przypadku odwołania warsztatu przez organizatora następuje pełny zwrot kosztów. Muzeum w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie możliwość zmiany form i zasad rezerwacji oraz godzin zajęć lub ich tematu. W szczególnych wypadkach Muzeum zastrzega sobie prawo do poinformowania o zmianach w momencie ich wystąpienia. W tych właśnie przypadkach osobom, które dokonały wcześniej rezerwacji zajęć i je opłaciły, przysługuje z tego tytułu prawo do zmiany terminu zajęć lub zwrot uiszczonej opłaty.
  5. Reklamacje dot. rezerwacji lub przeprowadzonych zajęć można składać e-mailowo na adres:  sekretariat@muzeum1939.pl lub listownie na adres: Muzeum II Wojny Światowej
    w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk.

5. Bezpieczeństwo i higiena

  1. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad BHP, higieny oraz zaleceń prowadzących warsztaty.
  2. Organizator zapewnia środki ochrony: jednorazowe fartuchy, rękawiczki, czepki itp.
  3. Osoby z alergiami pokarmowymi powinny zgłosić to organizatorowi najpóźniej 5 dni przed zajęciami. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak takich zgłoszeń.
  4. Podczas przygotowania potraw mogą  być wykorzystywane produkty, które mogą wywoływać reakcje alergiczne.
  5.  Uczestnik, przystępując do Warsztatów, oświadcza, że jest świadomy ryzyka określonego w punkcie 4 i przyjmuje je do wiadomości. W przypadku wątpliwości co do rodzaju lub pochodzenia składników używanych podczas Warsztatów, zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Prowadzących.
  6.  Osoby uczestniczące nie mogą podczas warsztatów korzystać z przyniesionych przez siebie produktów spożywczych lub napojów.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie podczas warsztatów urządzeń elektronicznych, które są własnością osób uczestniczących (aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych, tabletów).
  8. Ze względu na charakter zajęć istnieje ryzyko skaleczenia się ostrymi narzędziami (noże, tarki, obieraczki), oparzenia gorącymi naczyniami lub potrawami, a także innych drobnych urazów związanych z pracą w kuchni. Uczestnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności.

6. Wizerunek i dokumentacja

  1. Podczas warsztatów mogą być wykonywane zdjęcia i nagrania wideo w celach dokumentacyjnych i promocyjnych.
  2. Udział w warsztatach jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku, chyba że uczestnik zgłosi sprzeciw przed rozpoczęciem zajęć (w formie pisemnej).
  3. Administratorem danych osobowych w systemie rezerwacji online udostępnianych przez użytkowników jest Muzeum II Wojny Światowej z siedzibą w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk. Dane osobowe przetwarzane są w celach i w zakresie związanym z korzystaniem przez użytkownika z systemu rezerwacji online.
  4. Podanie danych osobowych przez użytkownika ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do rezerwacji warsztatów. Użytkownikom udostępniającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  5. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 27.04.2016 r. o ochronie danych osobowych (tj.: z ustawą RODO, Dz.U. 2016 r. poz. 922) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

7. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Muzeum oraz w miejscu prowadzenia warsztatów.
  2. Muzeum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie – obowiązują one od momentu ich opublikowania.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje Dyrektor Muzeum lub wyznaczona przez niego osoba.
  4. Uczestnictwo w zajęciach oferowanych przez Muzeum jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu zwiedzania.
  5. Muzeum zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu. Każda zmiana będzie podawana do publicznej wiadomości poprzez jej udostępnienie na stronie www Muzeum Informacja o zmianach w Regulaminu zostanie przekazana również bezpośrednio do osób rezerwujących warsztaty na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w rezerwacji, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu
  6.  Osoby, które zarezerwowały Warsztaty, a nie zgadzają się ze zmianami Regulaminu, mają 14 dni na rezygnację/ brak akceptacji Regulaminu. Opłata za warsztaty zostanie wówczas zwrócona.
  7. Muzeum informuje, iż stosuje Standardy Ochrony Małoletnich, których treść wraz z wzorem „Karty interwencji”, wypełnianej w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad jest dostępna pod adresem: Standardy ochrony małoletnich | Muzeum II Wojny Światowej
  8. Regulamin rezerwacji obowiązuje od dnia jego publikacji w formie Zarządzenia Dyrektora Muzeum.